hög nivå utav fredagsmys

Min tänkta lediga fredag slutade med uppgång klockan halv sex för att sedan jobba åtta timmar framåt. Inte helt okej. Men endå helt okej. Har sedan dess hunnit storhandla då min braklön kom in idag. Älska julen. Ska snart ta mig ett lång välbehövt (!) bad och lyxa till det lite innan jag ska förbereda kvällens middag här. Gästerna, som inte blev så många denna gång, bjuds på en förhoppningsvis utsökt oxfilé-rätt. Han även inhandlat massa goda ostar och kex! Och vindruvor! Köpt gott vin har jag gjort också! Och lite smågodis! FREDAGSMYS!

Kommentarer
Postat av: Alice

Hoppas ni hade super trevligt, hade mer än gärna överraskat och dykt upp men nu blev det inte så denna gång.

Postat av: Maria

Gillar dina överraskningar! :) Men det är ju inte gångavstånd mellan oss längre direkt, (var det ens det förr, haha!) så du är förlåten. Men du var saknad här borta!

2011-01-16 @ 00:16:45
URL: http://mbjorn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback