berätta vart du kommer ifrån

ORGAAAAASM! Kan man kalla maten jag igår lagade. Helt allvarligt har jag nog aldrig någonsin lyckats som jag gjorde igår. Helt himelsk. Magnifikt. Utsökt. Ack ack ack så gott. Nog om det. Sällskapet var minst lika trevligt och lyckat. Så en sumup på gårdagen måste bli fem toasters kompiz! Annars har jag spenderat denna lördag med att göra av med min nyinkomna lön. Sjukt värt väl i butikerna. Lite smått ångestfyllt såhär i efterhand. Men vafaaan! Man lever bara en gång, och nudlar är ju gott! Det finns ju massa olika smaker liksom..

För tillfället är faktiskt Snook på hög volym och jag funderar på att bege mig mot soffan. Ska upp med tuppen för att tjäna till caaash på en söndag sådär. Det går bra nu. Ta mig på orden. Kompiz det går bra nu (hur fan går den?).

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback