jag vill inte vänta, jag vill ha dig nu

Börjar fundera på om någon utav alla mina fiender gjort en voodoodocka som de flitit leker med. Ser framför mig hur de sitter i ring med tända ljus och skrattar högljut "moahaha, nu jävlar.. här ska någon få lida". Eller så har jag helt enkelt bara en vanlig förkylning där sprängande huvudvärk, halsont och förvirrning ingår. Hm! Hoppas nästan på det förstnämnda, då de antagligen tröttnar snart, men en förkylning däremot, den kan hålla i sig länge.

Jobbade idag, fast då från elva. En sovmorgon att tacka Gud för vill jag lova. Förutom de har jag ännu inte gjort så mycket. Var förbi Lili och handlade lite ramar som jag nu bara behöver finna foton till, vilket dock inte lär bli så svårt. Gick lös på apoteket då jag kände att jag behövde ALLT! Lugnade dock ner mig fort och förstod att jag antagligen tycker mer synd om mig själv än vad jag egentligen borde.

Ikväll ska jag antagligen träffa fröken Westlin för en fika eller möjligtvis middag, beroede på när dejten inträffar. Den otroligt kreativa kvinnan ska hjälpa mig med min nuvarande tatueringssituation som borde lösas (se MÅSTE!). Annars är tanken än så länge att ta det lugnt och försöka bli frisk till helgen som bjuder på alldeles för många aktiviteter. Måste helt enkelt bli frisk. Bad precis sambon köpa hem choklad, och det blir man betydligt friskare utav. Jag ser ljuset!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback