jag har ju en säng! och jag ju en brösrost, man kan ha det sämre, men en kudde vore skönt

Amanda har varit totalt fast i OC nu i sådär cirkus tre timmar då jag gått runt och hetsstädat. Ibland har man hört en sorgsen röst från vardagsrummet som skriker mitt namn. Man vill ju dela upplevelser med någon annan. Tydligen. Själv har jag fått den motsatta effekter för denna tidgare ljuvliga serie. Helt ärligt. Jag brukade verkligen älska den. Men nu.. Den suger! Hela serien är helt överdriven i precis allt och skådespelarna är rent ut sagt riktigt dåliga. Seth kan man däremot inte klaga på. Den mannen har allt. Precis allt.

På tal om ketchup så.. Ja! Jag ska försöka ta mig upp tidigt till ett tänkt läkarbesök i morgon. Suger ganska så hårt då jag egentligen börjar klockan tolv. Suger ganska så hårt att alltid vara trött dock. Fasar för att få reda på alla närings och vitaminbrister jag har. Då jag antar att ostbågar inte innehåller så mycket näringsrikt finns risken att jag behöver ändra min kost något... Varningsklockan borde ringa när man inser att varenda inlägg innehåller ordet ostbågar. De rackans jävlarna är en för stor del utav mitt liv för mitt eget bästa.

Kommentarer
Postat av: Anonym

hahahahaha

2010-12-07 @ 23:57:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback