HELT OKEJ att vara ledig varje fredag

Jag är en hejare på dubbelbokning, vilket alltid resulterar i en förvirrad mig. Men snärt och smidig som jag är löser jag det mesta ganska odramatiskt. En almenacka är däremot ett framtida inköp från min sida. Harry Potter sågs igår på bio. Mycket mycket bra. Inte den bästa filmen enligt min mening, men haaallå Harry Potter är Harry Potter, alltså awesome. Innan upptäckte vi Subway som äntligen (!) kommit till Täby centrum vilket vi kände beshövdes invigas. En bra upplevelse det där. Idag är en ledig dag för min del. Den enda på länge länge. Så inom snar framtid kommer Alice dyka upp och umgås en skvätt. Sen tänkte jag mysa ner mig i ett långt spabad och göra mig fin, för en gångs skull. Sen ska jag mysa och umgås med grannarna hela dagen! åååååh!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback