det tråkiga är att nu när jag väl får gå på systemet så har jag så förbannat mycket alkohol kvar efter festen att det säkert räcker i ett par månader framöver, storhetsvansinne? ja!

Idag var det cirka tjugo år sedan jag föddes. Så jag måste väl ändå ta och gratta mig själv. Och tacka. Morgonen var dock inte speciellt välkommen då jobbet kallade redan klockan sex. Men trots detta har dagen hitills varit strålande.

Måste också ta och tacka alla för i lördags då min födelsedag firades på riktigt. Massa fina vänner kom över och det blev middag med bland annat favoriten sushi och en massa alkohol flödade i lägenheten här hemma. En liten musik och shot-tävling satte lite fart på människorna och kvällen slutade för min del inne i stan. Även där flödade alkoholen och drink efter drink efter shot efter shot åkte ner i min stackars strupe. Alldeles för onyktert. Alldeles för sent. Men ack så trevligt! Tråkigt nog har min kamera sagt adjö till denna värld och hoppas på ett bättre liv någon annan stans (se; inga bilder togs utav mig då min kamera hatiskt nog strejkar).

Dagen i all ära tänker jag inte göra något som helst anstängande. Kanske en kopp te. Ett varmt bad och lite OC. Mm. Ikväll kommer familj, släkt och lite vänner över för kaffe och tårta. Myyys. Åh va livet är bra ibland.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback